Sanna Harolin

Liikunnanohjaaja ja personal trainer

Liikuntasuositukset

Toteutuvatko nämä suositukset sinun arjessasi? Puuttuuko jotain? Tarvitsetko apua kokonaisuuden hallinnassa?

Lihaskuntoharjoittelu

Liikuntasuositusten mukaan jokaisen pitäisi tehdä lihaskuntoharjoittelua ja liikehallintaa 2x/vko

Aerobisen kunnon harjoittelu

Liikuntasuositusten mukaan jokaisen tulisi tehdä joko reipasta liikkumista 2,5h/vko tai rasittavaa liikkumista 1,25h/vko

Liikkuvuusharjoittelu

Jokaisen tulisi tehdä liikkuvuusharjoittelua viikottain, mieluiten päivittäin. 

HALUATKO KOKEILLA? Lataa tästä ilmainen aloitusohjelma

Tällä ohjelmalla pääset aloittamaan harjoittelun

Mistä ajatus lähti

Minulla on ollut oma koira 15-vuotiaasta saakka ja koirien kanssa harrastaminen on ollut tärkeä osa elämääni aina. Dalmatiankoira on minun ykkösrotuni. Viime vuodet on menneet agilityn parissa, mutta aina ajan salliessa myös toko, rallytoko ja koiratanssi kiinnostaa. Nyt olen saanut tyttärenikin innostumaan ja häntä varten perheeseemme tuli keskikokoinen villakoira Luca. 

20 vuotta olen toiminut liikunnanohjaajana, personal trainerina ja ryhmäliikunnan parissa. Oma vahvuuteni on pilateksen ja fascial-liikkuvuuden parissa sekä toiminnallisessa harjoittelussa, jossa pärjätään pienvälineillä. 

Kun vuoden 2019 alussa päätin lähteä yrittäjäksi, niin syntyi ajatus koiranomistajien omasta kuntokurssista. Itsekin koen hankalaksi lähteä erikseen kuntosalille, kun koirat odottavat lenkille pääsyä. Rakastan luonnossa liikkumista, joten harjoittelun yhdistäminen koirien kanssa lenkkeilyyn on luontevaa ja kotona voi tehdä monia kivoja harjoituksia. 

Jos kiinnostuit, niin tule mukaan!

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.